Nytt år med nya utmaningar...

Ja då är det ett nytt år och jag hoppas att 2010 kommer att bli lika bra som 2009 har varit. Familjen inledde det nya året med magsjuka men vi får hoppas att det blir bättre än så.

År 2009 har varit ett bra år för oss, speciellt i september då vår lille älskling Ludvig kom till oss. Det finns inget mer underbart än att vakna till hans joller om morgnarna.

År 2010 så kommer jag att vara mammaledig med Ludvig, vilket ska bli så kul att få se hur han utvecklas för varje dag. Just nu ligger han och halv slumrar här bredvid mig i soffan. Han har utvecklats så mycket det senaste 2 veckorna. Han ta tag i allt nu när han har lärt sig att greppa och har fått lite mer teknink och styrka i sina tag oxå.

Nää nu ska jag ta och väcka sambon för magen kurrar något enormt.

                                
                                                                    Ludvig nyfödd

                                 
                                                                   Här är han 3 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0