Fullt upp!!

Ja det har inte hunnits med att blogga nu på ett tag. Man har så mycket att göra, vilket är kul. Vi har firat min mormor som har fyllt hela 80 år. Vi var ute och åt hela släkten, kul att se alla för det händer inte allt för ofta. Sen har vi även firat 2 små busiga killar som fyllde 1 respektive 2 här nu i januari.

I veckan har vi varit på föräldragrupp, babysim och fika med mammor som jag träffade på föräldrautbildningen. Det är så kul att träffa och se alla bebisar som har kommit ut nu. Kul att se vad alla har fått oxå. 

Ludvig tyckte att babysimmet var superkul. Han plaskade med benen som han brukar göra i sin lilla badbalja. Tror oxå att han tyckte det var kul att se alla de andra små barnen som oxå var där. Han var så glad hela tiden när vi badade. Sen när vi hade informationen så somnade ´han så gott i mitt knä. 

Just nu sover min lilla älskling! Han borde var supertrött för han var ledsen i över en timme här ikväll, han var inte nöjd med något. Det är inte första gången som han får skrikattacker. Man kan inte trösta honom heller. Hmmm är lite kluven på vad det kan vara. Förhoppningsvis är det bara lilla jag som oroar mig lite för mycket, som vanligt :)

Nää nu är det dags för bingen!!!
God natt!!


 
Provar en mössa som jag hade när jag var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0