Från mage till rygg...

Japp igår vände min lille prins sig från mage till rygg!! Han såg lite förvånand ut första gången men när han vände sig andra gågen var han superglad och sprattlade och skrattade. Tyvärr han jag inte ta kort på det men jag hoppas att jag kan filma det nån gång... En sak som man vill ha sparad och kunna se en annan gång :) Något annat som oxå tycker är kul är att ha benen uppe i luften när han ligger på rygg samt att dra i mammas hår, vilket mamma inte tycker är lika kul. Han flinar dock varje gång han lyckas få tag i håret så numera har jag oftsat håret i en toffs. Han pratar även en massa, på sitt språk förstås, han kommer inte att vara tyst en sekund sen när han lär sig prata.. hahaha man kommer att ha skavsår i öronen :D

På babysimmet som var i onsdags var han mest ledsen. Han HATAR att få vatten på huvudet. Han höll andan så fort en droppe kom på huvudet. Vi har dock pinat honom här hemma i baljan så han blir van vid det. Vi får se vad han tycker om det på onsdag om han gråter då oxå. Kan ju säga att det gick bättre här hemma när han fick vatten på huvudet så han kanske börja att vänja sig. Hoppas kan man ju alltid!

Nää nu ska jag hjälpa T med klädkammaren, han försöker få lite bättre ordnig i den. Försöka kan man ju alltid :D

                         
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0