Ett tag sen...

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här. Har haft en del att göra så det har inte funnits tid över att skriva här. Jag jobbade hela förra veckan så när man kom hem myste jag med lillkillen . Det skönaste var att maten stod på bordet när jag kom hem, såååå skönt. Det var riktigt roligat att jobba några dagar, dock saknade jag Ludvig men han hade det bra hemma hos sin pappa. Det är bra att dom får lite egen tid utan mig även när han är så här liten.
Ludvig fick även sin 3 månaders spruta förra veckan. Åhh vad han var ledsen efter den andra sprutan. Det tog lite tid att lugna ner honom men tillslut så lugnade han ner sig. Han fick lite feber på kvällen men annars så hade han varit sig själv. han kissade även ner bvc-sköterskan för tredje gången... hahahaha... Man får inte stå i skjutlinje för Ludvig då finns det risk att man får byta kläder :D

Annars rullar dagarna på med att träffa kompisar och mammor från fräldragrupper mm. Det är kul att träffa andra och prata av sig lite.

Ha det gott!!!

Min lilla sprattelgubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0