Leende...

Idag har jag försökt att få ett leende rån Ludvig på kort, för att visa att han ler mer än bara i sömnen, men ingen lycka... han slutar att le när jag ska ta kort ju!?! Hur snabb kamer abehöver man ha för att fånga ett, tycker att vi har en ganska snabb kamera... hmmm... jaja nån gång kommer jag nog att lyckas att fånga ett.
Har även varit och hälsat på några tanter som jag har jobbat med :) Det var så roligt att träffa dom igen!

Annars har det inte hänt så mycket de sennaste dagarna, de har varit lungt och skönt. Ludvig han växer och växer. Provade lite kläder i strl. 62 på honom idag och några plagg passade på honom nu så snart får jag lägga 56 kläderna på hyllan. Han börja ju bli mammas stora pojk nu, han är hela 7 veckor idag.



Kommentarer
Postat av: johanna

gud va du är seg på uppdatera!!!!!



å bilder!!!=)

2009-11-25 @ 12:28:53
URL: http://bebisfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0