Ett nytt försök

Ja då ska jag försöka mig på att blogga igen och se gur det går, om jag kommer att fortsätta eller sluta. Ja vi får se vad som händer, jag kommer kanske att tycka det är roligare nu än innan i och med att man har sin lille guldklimp att skriva om och inte bara sig själv. Jag kommer att skriva om min vardag som mamma, vad vi hittar på för äventyr och om Ludvigs utveckling och hans framsteg, vilket båda jag och min sambo ser fram emot.

 

Min lilla sprattelgubbe

Min lille sprattelgubbe


Kommentarer
Postat av: Emelie och Maya

Vilken sötnos han är. Tycker han får bli stpor nu så han och maya kan leka lite. Mm fortsätt med att skriva blogg och sätta in bilder på Ludde.

2009-11-01 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0