BVC + promenad

Japp idag har vi varit på BVC med lillkillen. Han vägde 4715 g och var 55 cm lång så han hade växt på sig rejält sen förra gången. Fick även beröm för att han var så duktig med att fästa blicken och kunna fokusera och följa bvcsköterskan. Man blir så glad när man får höra sånt. Efter att hon hade berömt honom så kissade han ner henne som tack.. hahaha.. de var andra gången han kissade ner henne, han gjorde de när hon var på hembesöket som man har första gången.

Vi har också varit ute och gått med Jonna, Lowe och deras lilla hund Sheila (stavade jag rätt Jonna??). Vi gick runt Östra lungnet och vidare till Lungnet. En härlig promenad i det fina höstvädret. Det är tredje tisdagen som vi är ute och går... kalasbra för vi vill ha bort de där mammakilona som man får på köpet när man blir gravid... men det är det värt när man får så fina guldklimpar...

Har även varit inne i stan och handlat farsdagspresent till sambon som Ludvig ska ge sin pappa på söndag, men vad det blev kan jag inte avslöja här ifall Tobbe kikar in och läser här men jag hoppas att han blir glad i varje fall.

Nix, nu är Ludvig arg och trött så jag får hjälpa Tobbe..


God Natt!!
  

Kommentarer
Postat av: johanna

döö din seg råtta!

du får ju uppdatera nu då!!!

släng in lite bilder!

kram

2009-11-06 @ 11:39:36
URL: http://bebisfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0