13 November - Nytt

Har varit på stan och handlat lite nytt till både Ludvig och mig. I onsdags var jag med Cissi på stan. Behövde lite hjälp med att hitta kläder till dopet. Tror vi gick i varenda affär innan jag hittade en skjortkläning som satt perfekt. Så nu har hela familjen kläder till dopet iallafall.  


         


Ludvig har fått lite nya saker också blandannat en badstol, eller vad man ska kalla det, så han kan ligga i badet lite längre för man orkar inte hålla honom så länge annars. Han provbadade den igår och det gick kanon. Den passar även vår badbalja vilket jag blev glad över. Vi har en badbalja som är lite mindre men man kan fälla ihop den så den inte tar så stor plats vilket är ett + för oss då vi inte har så mycket utrymme att lägga alla saker på. Hittade även ett påslakanset till spjälsäng på rea som han ska få i julklapp. Så ännu en julklapp klar, dock är inte alla Ludvigs julklappar klara han sa få några till.



Bjuder även på en utslagen lite Ludvig i sin babysitter. Han satt och väntade på att mamma skulle bli klar med håret så han kunnde få på sig sina kläder. Stackars liten!!


Kommentarer
Postat av: Emelie och Maya

badligg stolen eller vad man ska kalla det är suverän. En av de bästa köpen vi gjorde

2009-11-13 @ 18:03:47
Postat av: Jonna

Haha jag köpte också den tunikan till Lowes dop :-) Jättefin ju! Kram

2009-11-14 @ 15:20:28
URL: http://loweederfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0