10 November - Dagar som gått

Ja det har varit hektiska dagar de senaste dagarna. Vi har varit hos mina föräldrar och så har jag farit hit och dit , bland annat har jag varit hos frissan och klippt mig. Är såååå nöjd med både klippningen och färgningen. Nu ska jag bara få frisyren att bli lika bra som den var när man gick därifrån, men övning ger färdighet så det är bara till att öva så kanske det kan bli hyfsat bra även när man själv har pillat i håret ;)

Hos mina föräldrar hade vi det så mysigt! Vi har varit inne i den stora staden Karlskrona, där jag råkat få på mig spenderbyxorna på så några saker till Ludvig fick åka med hem. Vi firade även farsdag för min pappa och Ludvigs pappa. På söndagen var vi hos några kompisar. Det var kanonmysigt och så bjöds det på god mat. Tack Johanna och Stoffe för en supermysig dag och för den goda maten! 


Johanna och Tristan när dom var och hälsade på Ludvig för första gången!!


Deras andra söta lille son Devin

Idag så har vi träffat Emelie en på fm. Vi var ute och gick en runda och efter det gick vi inom ICA och köpte fika som vi mumsade i oss! Nu sitter jag och Ludvig och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet, får se om vi har myskväll hemma eller hitta på något. Man är så rastlös nu när man är hemma hela dagarna.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0