Sjukstuga...

Ja här har vi gått och blivit förkylda. Stackars min lille Ludvig, han var så täpt i näsan natten mellan tisdag och onsdag och ville inte riktigt ha nappen. När han väl kunde ta nappen så fickan hostanfall och nappen flög ut. Tur var att han inte hade någon feber. Men nu är han på bättringsvägen och vem får det då om inte jag... blää hatar förkyldningar... men så är livet!

Här har inte gjorts så mycket mer än tagit hand om en liten Ludvig. Just nu ligger han och sover så gott hos sin pappa.

Vi väntar även på att kusinen ska komma. Men än, vad vi vet, har h*n inte kommit! Vi får hoppas att dom kanske är på väg in nu!!! Vi är så nyfikan på vad det är, pojke eller flicka...


Ludvig och pappa på BB




Jag och Ludvig

Ska ta och titta på Paradise Hotel nu. Är så roligt med alla intriger, eller vad säger ni??

God natt

Kommentarer
Postat av: johanna

tobbe ser ju ut som han vore 19år puss på dig min lilla gullegris mvh kungen i stengöl

2010-01-05 @ 12:08:15
URL: http://bebisfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0