Nya inköp!!

Ja Ludvig har fått lite nya kläder idag, 2 långarmade och 3 kortarmade bodys från Villervalla. Jag och en kompis packade in oss i bilen och styrde mot affären Lilla Bus som ligger i Alvesta. En väldigt mysig affär Där det både finns fina kläder och roliga leksaker. En affär värd att besöka igen. Hade tänkt att lägga in lie bilder på kläderna jag köpt men jag kan inte öppna ett fönster till så jag får visa dom en annan dag!

Har även varit på BVC och lillkillen väger nu 5.6 kg och är hela 59 cm lång, så längden har han växt på sig sen sist. Han är så duktig min lille kille. Vi har redan lagt honom i sin säng då han var så trött så vi får se när han vill vakna imon... heee de blir nog en tidg morgon...

Tack Jonna för den goda maten och fikan som du bjöd på! Måste få receptet på maten. Det var kanongott!!


Kommentarer
Postat av: Sodamaze

Åh Villervalla har så fina kläder. Nyfiken på bilderna =) I Ingelstad finns ju en butik som säljer det märket också, har tänkt att åka dit nån dag.

2009-12-09 @ 13:26:46
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Postat av: johanna

nää nu får du fan uppdatera din blogg!!!

2009-12-16 @ 19:42:11
URL: http://bebisfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0