Greppar

Ja Ludvig han greppar för fullt här. Vi märkte det egentligen i Fredags då han helt plötsligt låg och höll sin napp i handen och var superglad och idag har han greppat i allt han har sett. Han har en liten kanin som han har fått från Goboken som han tycker om för den är lätt att greppa i. Är så härligt att se alla framsteg som han gör. Det är nya saker varje dag.

Annars har vi inte gjort så mycket denna helg. Förkyldningen är oxå bättre både för mig och Ludvig. Så skönt... Men han har ändå sovit helt okej på nätterna trots nästäppan, bara nappen som har åkt ut då och då som vi har fått ge honom igen. Mycket noga att han ska ha den för annars säger han till på skarpen om han inte får den, de vill jag lova...

Alla julklappar är även inhandlade. Bara Ludvigs ena klapp som ska slås in och så ska jag åka upp till Stadium och se om min julklapp från mina föäldrar är färdig. Ska få en jacka av dom som jag är så nöjd med. Det var den enda som fanns kvar oxå i min storlek men när vi kom hem så var den sönder på ett ställe så jag lämnade in den på Samarkand för att de skulle laga den så nu får jag se om den är klar eller inte. 


Ludvig med sin lilla gosekanin 





Ska ta och natta lillkillen nu...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0